close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פסח כבר כאן - כלי הבית שיעשו לכם סדר וניקיון בבית בקלות ובמהירות

מערכת שורשד ניסן, תשפא17/03/2021

היכרות עם סוגים שונים של כלי בית היא ככל הנראה בדיוק מה שהייתם צריכים על מנת לנקות ולסדר את הבית לקראת פסח. לא מאמינים? ריכזנו עבורכם כלי בית שיקלו עליכם את עבודות הבית לקראת פסח

תגיות:

ניקיון: דלי הפלא ומטאטא מכני
דלי הפלא עוזר לבצע את הניקיונות לפסח כי הוא סוף סוף מונע מצב שבו המים נשפכים על הרצפה, אבל בכל המקומות שלא מתאימים. באמצעות דלי הפלא ניתן לסיים מהר וביעילות את משימת השטיפה של הבית, או אפילו להעביר סמרטוט אחרי שליל הסדר נגמר ואחרון האורחים עוזב את הסלון. חוץ מזה, דלי הפלא הוא השקעה משתלמת לטווח ארוך.

הבעיה היא ששטיפה של הבית לא מספיקה. בשביל להשלים את מטלת הניקיון, כדאי לכם להפעיל מטאטא מכני שחוסך את המאמץ הפיזי. מטאטא כזה מגיע לכל מקום, מתמודד עם כל סוגי האבק ואידיאלי

למניעת תחלואה ואלרגיות.

אחסון: שקיות ואקום, סל כביסה מתכווץ וקופסאות שקופות לנעליים
המטרה של שקיות ואקום היא לחסוך לכם מקום. באמצעות שקיות ואקום ניתן לאחסן בקלות את כל סוגי הבגדים והשמיכות, לשמור עליהם מפני בלאי ולכלוך ובעיקר לגשת במידת הצורך על מנת לשלוף אותם החוצה מהארון.

אם כבר חיסכון במקום וסידור של הבית לקראת פסח, כדאי להכיר את היתרונות של סל כביסה מתכווץ. כאן, המטרה היא להגיע למצב שבו עדיין מאחסנים את כל הכביסה בסל ייעודי – אבל לא מוותרים בשבילו על מקום בחדר. בנוסף, סל כביסה מתכווץ הוא פתרון אלגנטי שמתכתב עם סגנון העיצוב של הבית.

כמו כן, מומלץ לנצל את פסח לעשות סדר גם בנעליים באמצעות קופסאות שקופות לנעליים אל עגלת הקניות. קופסאות שקופות לנעליים עוזרות לכם לראות איפה כל נעל נמצאת בלי להפוך את המגירות ואת הארון, תוך כדי שהיא חוסכת במקום אחסון יקר ערך. אז מי צריך יותר מזה.

גינה וחוץ:רשת נגד יתושים וצינור השקייה מתכווץ
פסח מגלה לנו שהניקיון של הבית כולל גם את חלל הפנים וגם את חלל החוץ. אז קודם כל, הדבר החשוב הוא להתקין רשת נגד יתושים כדי למנוע מהחרקים להיכנס פנימה במיוחד בתקופת האביב. את הרשת אפשר להתקין לבד בקלות ללא עזרה של בעל מקצוע, כאשר היתרון הוא אפקטיביות גבוהה גם אחרי חג האביב.

לבסוף, כלי הגינה שחסר לכם הוא כנראה צינור השקייה מתכווץ. עם צינור שמגיע לכל מקום בלי לתפוס מקום, אתם יכולים להשקות את הגינה בקלות ובצורה בטוחה. חג שמח!

כלי בית שונים יכולים לעזור לכם להתכונן לפסח בקלות. אבל בשביל למצוא כלי בית כאלה עם יתרונות שיחסכו לכם גם זמן וגם מאמץ, צריך להשתמש בהמלצות. בנוסף, חשוב לוודא שמדובר על כלים שחוסכים מקום בבית ומקלים על העבודה – בלי להתפשר על הביצועים ועל התוצאות.

לכלי בית וגאדג'טים נוספים שיעזרו לכם לנקות ולארגן את הבית לפסח בקלות, בקרו באתר Bpatent - https://www.bpatent.co.il

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה